Ćwiczenia oddechowe

23 maja 2022

ĆWICZENIA ODDECHOWE. Celem tego rodzaju ćwiczeń jest usprawnianie aparatu artykulacyjnego oraz kształtowanie prawidłowego toru oddechowego. Dzięki nim wypracowujemy celowe ruchy języka i warg oraz wzmacniamy mięśnie okrężne ust.

Powiązane wpisy

Sukcesy naszych przedszkolaków
Pośród wielu pasji naszych Przedszkolaków największą popularnością cieszy się nauka tańca. Podążając za zainteresowaniem dzieci, Przedszkole wraz z Rodzicami nawiązało owocną współpracę z Panem Wojciechem…
Wycieczka na Górę św. Marcina
Żabki zdobyły Górę św. Marcina. Zwiedziliśmy ruiny zamku, podziwialiśmy panoramę miasta, relaksowaliśmy się w tężni oraz dobrze bawiliśmy się na placu zabaw.
Międzyprzedszkolne Igrzyska Młodego Olimpijczyka
W dniu 10 czerwca 2022 r. odbyły się Międzyprzedszkolne Igrzyska Młodego Olimpijczyka na Stadionie Sportowym Błękitni w Tarnowie . Nasze przedszkole na zawodach reprezentowała grupa…
Prahistoria higieny
Grupa IV uczestniczyła w zajęciach w Muzeum Galeria Panorama (dworzec PKP) „Prahistoria higieny”. Zobaczyliśmy jak dbano o higienę. Dawniej i dziś. Zapoznaliśmy się że sposobem…
Zabawy w ogrodzie.
Zabawy w ogrodzie  pod hasłem „Szukamy owadów, ćwiczymy naszą sprawność„. Zabawy sprawnościowe na ściance wspinaczkowej. Biedronki tym razem nie spotkałyśmy, ale za to podglądałyśmy jak pracują…